برای مرحله 5 بیماری کلیه به جز دیالیز هیچ درمانی وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای مرحله 5 بیماری کلیه به جز دیالیز هیچ درمانی وجود دارد

آیا درمانی برای بیماری کلیوی مرحله 5 به جز دیالیز وجود دارد؟ در واقع، بیماری مرحله 5 کلیه مرحله نهایی بیماری کلیه، که به طور کلی، نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه می شود کنترل می شود. اما هر دو آنها یک مقدار زیادی از پول هزینه و ممکن است برخی از عوارض جانبی است.
آیا درمانی برای بیماری کلیوی مرحله 5 به جز دیالیز وجود دارد؟
به منظور کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند و کمتر رنج می برند، کارشناسان اختصاص داده شده به اختراع یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی است که می تواند بیماری را بدون عوارض جانبی بیش از حد را درمان کنند.
پس از سال ها تحقیق و تجربه درمانگاه، پزشکان طب میکرو چینی Osmotherapy است که ترکیب کاملی از طب چینی و طب غربی اختراع کرده اند. با کمک این درمان، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 5 می توانید یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy مرحله درمان 5 بیماری های کلیوی؟
شما می دانید، این نوع از درمان دارای چهار توابع اصلی، که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط کسانی که تابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و آنهایی که باقی مانده می توان محافظت می شود. با این حال، آن بافت نکروز را نمی توان ترمیم، بنابراین بیماران که در بیماری مرحله 5 کلیوی هستند می تواند بیماری خود را کاملا معکوس، اما آنها می توانند عملکرد کلیه خود را به برخی از درجه بهبود، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: